26. března 2009

Šišatoočná housenka (jakožto dvouleté veledílo)

"Není to tak těžké, jak to vypadá..."

Malou chvíli po mé maturitě se mi do rukou dostaly papíry s předtištěnými zvířátky. Housenka mě fascinovala a tak jsem se rozhodla, že ji vyrobím.

Bylo potřeba ji podlepit tvrdým papírem, poté vystřihnout, sehnat 2 knoflíky a sešít. To celé mi trvalo skoro 2 roky!

Dnes jsem housenku našla a tak mě napadlo, že bych ji mohl dodělat. Tak jsem ji vystřihnul a potřeboval jsem 2 knofle. V zápalu boje a umění jsem prostě popadl nějakou halenku a doslova z ní potřebný materiál urval. Pak jsem dal celé veledílo dohromady a těším se, až si ji někde vystavím a ona se mnou bude trávit dlouhé dny konzumací slakých věcí.

Z obrázků je patrný značně píďalkovitý pohyb a také to, že je udělaná dobře, jelikož tento pohyb může vykonávat.

Jeden by nevěřil, ale zničila jsem na ní dvoje nůžky a zlámala tři jehly (to proto, že mám jen slabé na korálky - ale ty nůžky jsou záhada) a ani jednou jsem se nezranila.

A čistě pro úplnost: jsem s ní spokojená!

1 komentář:

  1. Ona také jako píďalka docela dost vypadá. A kdepak jí máte? Jezdí s Vámi do Brna? :-)

    OdpovědětVymazat