27. dubna 2009

Jak chytit mnohonožku

"Jak chytit mnohonožku" - to je jeden z nejvýznamějších vyhledávacích dotazů, na který byl nalezen tento blog!

V sobot jsem rozbil toastovač, který jsem měl po tolik let TAK moc rád. A jaké chutné nepracné jídlo mi tvořil! A on se pokazil. Prostě jsem ho normálně a standardně podle normy ISO 690 zapojil jeho ocáskem s tlustým zakončením do umělohmotného vyhryzu ve stěně, do kterého tlustý ocásek pasuje. Při hladkém průběhu celé operace by se mělo rozsvítit červené očičko na hlavičce toastovače. Což se ale v mém případě nestalo ani náznakem. Nic se nestalo. Tak jsem ocásek vyndal a znovu zasunul. A nic. Tak jsem ocáskem zakvedlal u jeho kořene. A ono něco. Očičko se rozsvítilo a někde v tělíčku, blízko ocásku, to zapraskalo a začalo se kouřit. Kouřilo se opravdu moc a všude to zapáchalo. A očičko pořád koukalo. Tak jsem ocásek rychle vypojil, jelikož si nejsem jistý, jestli tento kouřivý process toastovač nebolel nebo pro něj nebyl nějak nepříjemný a tak podobně. Pak přišla maminka a někam ho odnesla. Kdyby někoho zajímalo kam, tak na to místo, kde Věci, spotřebiče a všechno další klidně odpočívá a je to tam plnně šťastné - tedy za naší starou pračkou.

Dneska jsme měly s maminkou jít a koupit toastovač nový (když já chci ten starý!), ale bohužel je maminka v práci. Nabídla jsem se, že to zvládnu sama a nějaký koupím, ale maminka nechtěla. Že prý nákup věcí do kuchyně není moje silná stránka a že by u této koupě raděj byla osobně. Tak jsem se nehádal, všichni víme, že jsem kuchyňské (a taky nějaké další) kopyto, takže proč nedat mamince za pravdu. Je to totiž jistota, že ho zítra koupíme správně.

2 komentáře:

  1. A nešel třeba do Křemíkového nebe? Kam by přišly všechny kalkulačky?

    OdpovědětVymazat
  2. Za předpokladu, že je Vesmír nekonečný a Bůh je také nekonečný, nedáte si toust?

    OdpovědětVymazat