2. dubna 2009

Reklamy mám tak rád...

"Chcete přestat kouřit? Tak to vás čeká přesně tohle..."

Tento článek (i když se to tak nemusí na první pohled zdát) bude opět velmi život obohacující a to i přesto, že pojednává o reklamách. Přímo se zaměřím na reklamy televizní, ale snad se dostane i na nějaké další...

Já mám reklamy v televizi moc rád, protože jsou daleko zajímavější, než pořady, které jsou tam jen proto, aby mohly být ty reklamy. Na televizi se koukám tak jednou za měsíc (někdy častěji, ale to bývá Filmový klub, kde žádné reklamy nejsou) no a díky tomu mě reklamy baví a těším se na ně, protože je tam vždy velké procento těch, co jsem ještě neviděla. Zdali by mi reklamy vadily tak, jako hodně procentům populace, kdybych se na televizi koukala každý den, je těžké usoudit. Některé jistě ne.

Ta nej reklama...
Momentálně se mi vybavuje jako nejlepší reklama poslední doby reklama na NiQuitin, která se ale bohužel (podle mých průzkumů) totálně minula účinkem. Já bych si daný výrobek hned koupila, kdybych kouřila a chtěla s tím přestat! A podobný názor (jakože se reklama líbila) měl i velký počet nekouřících lidí. Oproti tomu lidem, kteří aktivně kouří, se reklama nelíbila, neoslovila je a rozhodně by si to nekoupili. Bohužel neznám žádného kuřáka, co by s tím chtěl přestat, takže nevím, zdali by si na základě reklamy tato část populace výrobek koupila.
A teď o co šlo... Já totiž nevím, zdali je reklama v médiích stále aktivní, jelikož jsem schopná svým koukáním na televizi postihnout jen velmi malé procento reklam. Ale vzhledem k tomu, že jsem ji naposledy v televizi viděla tak před rokem, patrně již nebude vysílána. Byla animovaná/kreslená a byla plná johavých věcí, které byly obsazeny do rolí receptorů, jejichž počet v mozku neustále narůstá a nikotin jim dělá OPRAVDU DOBŘE!

Pak mám také moc rád reklamy na auta. Ale takové ty "umělecké." Vyloženě mě odpuzují ty s rozesmátou rodinou nebo s mladým mužem, jehož auto reprezentuje jeho sexuální výkonnost. Zkrátka se mi nelíbí reklamy, co je v nich nějaký člověk, co je šťastný proto, že daný výrobek má. To je nuda. Stejně jako ty reklamy na prací prášky a jiné blbiny. Stejně nemám možnost si to koupit, protože je to těžké a domů bych to nedonesla. Vlastně se mi líbí, když v reklamách lidi vůbec nejsou.

Například rádiové reklamy mám rád ty zpívané (rádio neposlouchám, ale někdy se mi to "poštěstí" ve Frousákovi) a žádné jiné. Bilbordy nemám rád vůbec, jelikož je většina z nich trapně sexuálních (až vulgárních), aby si každý omezenec všiml...

Ovšem když se mi reklama opravdu líbí, tak si chci daný výrobek koupit a vyzkoušet si ho. Bohužel se mi ale líbí jen malé procento reklam a ty věci si stejně koupit nemůžu, protože na ně buď nemám a nebo jsou mi nanic. Ale třeba na mě jednou reklamní průmysl naprašá. Jednoduše jsem člověk reklamnou snadno ovlivnitelný a nestydím se za to!

Můj článek je pro život přínosný v tom, že opět ukazuje, že i v televizi se dají najít hezké věci!

Žádné komentáře:

Okomentovat