3. dubna 2009

Televize a nákupy.

"Ne, je to jenom krabice!"

Dnes se mi dostalo té potěchy, že jsem mohl naladit nenaladitelnou televizi, která tvořila dokonalý noise, který stačilo jen nahrát a byl bych značeně bohat. Ale neudělal jsem to, protože by šlo o hudbu té televize a ne moji...
Ona se prostě nechtěla nechat naladit! Pořád na mě vyluzovala (příjemné) pazvuky. A pak mě napadlo, že bych mohl tu anténu nacpat do videa a nějak to nakombinovat (omlouvám se znalým čtenářům, kteří vědí, že se to tak dá udělat - já to ale nevěděla) no a za nějakou chvíli to šlo! Takže jsem na to přišel metodou pokus-omyl. Televize na svém oku zcela normálně a s nepopsatelnou elegancí tvořila to, co chytala anténa na střeše. Žádná noisovitá produkce. A to stála na zemi.
Odpoledne, když jsme ji dali na skříň (ve třech, protože je ta televize hodně tlustá!) a zapnuli, začala zase produkovat skvělý noise! Ale hraje, jen když se vypne zvuk, jinak to slyšet není. Takže mám vlastně oboje a jsem totální géniusi v oboru televizí a jejich příšlušenství! Kdo chce, může mi zavolat a já naklusnu a závady jeho televize odstraním nebo je nějak jinak nakombinuji!

Dnes bylo venku tak hezky, že jsem musel jít na procházku. Ale jelikož nebyl nikdo, kdo by se mnou chtěl/mohl trávit čas tlapkáním venku, šla jsem tedy na poštu (abych neměl pocit opuštění). Ve výloze jednoho asijského krámku na mě minule mávala kabelka a tak mě napadlo, že se na ni půjdu podívat, zdali mě opravdu chce a třeba se jen nespletla nebo zdali jsem se nespletla a ona nemávala na někoho jiného. Tak jsem do obchodu vešla. Vrhla se po mě nějaká paní - co tam jako chci? Tak jsem pípla, že se jdu povídat na kabelky a ona mi je ukázala, což bylo potřeba, protože jsem stála hned vedle věšáků s kabelkami a ukazovala na ně, když jsem pípala. Pak se rozběhla kolem těch věšáků a začala mi ukazovat jednu přes druhou a pořád vykřikovala a nutila mě, abych si ji zkusila. Což se mi nelíbilo a tak jsem utekla. Musím tedy vykoumat sama, jestli mě ta kabelka chce a pak tam jít, když tam ta paní nebude...

1 komentář:

  1. Otravní prodavači, kteří nemají nic jiného na práci, než jen dívkám nutit kabelky! Tady by se hodilo mít ten plášť neviditelnosti, jako měl Harry Potter. :-)

    OdpovědětVymazat