21. května 2009

Rubrika a Návod První!

Dnes jsem se rozhodla, že stvořím novou rubriku s názvem "Jak na Věc," která bude obsahovat návodné návody, jak se správně chovat a jak co správně dělat, abyste byli na vrcholu a měli aspoň malou možnost více se přiblížit Jesisem. Tedy: nejsem škrt a podělím se o své nápady a lišašácké vychytralosti.

První Návodný návod bude pojednávat o tom, co chce vědět skoro každý:

JAK UŠETŘIT PENÍZE

Co je k tomu potřeba: láska k Věcem

Stručný návod: Sežeňte si skleněnou lahev (asi jako od instatního kafu, popřípadě třeba od něčeho jiného, dokonce si ji můžete sami vyrobit). Důležité ale je, abyste do ní viděli - poté si zvolte MINCI, kterou máte rádi (láska k Věcem). Jelikož máte tuto Věc moc rádi, nechcete ji dávat cizím lidem - a proto ji logicky neutratíte a schováte ji do oné skleněné lahvule (nebo co jste si vlastně vybrali jako šetřítko, jelikož bystrý čtenář již pochopil, že hlavní věcí je nechtít dávat jisté mince z ruky a ne nejich uskladnění).

Samozřejmě jsem si to sám prvně vyzkoušel, aby moje nová rubrika nebyla na začátku plná hloupostí. Zvolil jsem si (jak jinak) padesátikerunu! Jejich oblíbenost v mých očích vzrostla natolik, že se v obchodě snažím platit takovým stylem, aby mi byla vrácena zpět kovová padesátikeruna. Dokonce vybírám drobné tak, aby mi mohla být vrácena. V obchodech, kde mě znají, o ni rovnou žádám (tedy mám šanci dostat třeba 3 najednou!). A když ji donesu domů, schovám ji a je!

Nevýhody této metody: za čas máte doma 100 kovových padesátikerun, nemáte co jíst, nemáte je kam dávat, ale nemůžete je utratit, protože je máte rádi.

Rada: řekněte si, že tyto padesátikeruny vás také mají rády, ale jejich posláním je kolovat a poznávat další a další peníze a můžete je propustit do světa...

1 komentář:

  1. Super věc, to jsem se vlastně mohl minulý týden radovat, když mi bylo vráceno 750kč v padesátkách kovových. Ne už tak můj peněženko...

    OdpovědětVymazat