20. května 2009

Svetronápad, Tarifář další a nějaké kuře...

Dnes jsem si to (jen tak, jakoby nic) vyrazila z domu na poštu poté, co jsem se rozhodla, že nepůjdu ve svetru, který má zepředu zip, který jsem si já dal na záda. Je to nový zlepšovák - jelikož když jdu, je jasné, že se mi (pokud nefouká vítr zezadu) více ochlazuje přední strana (jelikož vykonávám klasickou chůzi), zatímco záda vůbec. Ale ten svetr je pak udělaný špatně - protože se dá rozepnout vepředu, kde se to chladí při chůzi samo, ale ne vzadu, kde se to nechladí nijak. A tak jsem to prostě otočil a zip jsem si dala na záda. Nakonec jsem tak tedy nešla, jelikož už bylo na svetr moc velké teplo, ale příště vím, co mám dělat.

Jdu si to tak pěkně směrem k poště a vidím před sebou tarifáře (!). Již nejméně dvakrát mě zastavoval - jednou jsem si hrála na Nihondžina a jednou na dementa. On se na mě podíval, ale neotravoval mě a tak jsem došel k závěru, že si mě pamatuje a ví, že jsem dementní Nihondžin a nic se mnou nebude. Když jsem ale šla z pošty, vrhl se ke mě (asi jako vosa) a začal na celou ulici: "Dobrý den, máte týmobajl..." a já jsem začala křičet: "Dobrý den, dobrý den!" a šla jsem dál, aniž bych se zastavila. A on mluvil stále něco o tarifu, než mu došlo, že mi mluví do zad.

A pak mě přepadla nějaká holka (ano, holka) a řekla "Nechceš přispět na děti...." a nějak pokračovala dál, ale já jsem šla dál. Nemám rád cizí lidi, co ode mě něco chcou a tykají mi. Je to značně nevychované a nehezké. A tak jsem ji ani nepozdravil a šel jsem dál. Navíc tento týden už jsem peníze na charitu dal. Když jsem si v Brně kupovala šalinlístek, koupila jsem si hodinový za 22,- místo toho na krátkou dobu za 14,-. Šalina ale jela rychle a tak by mi ten za 14,- stačil. A to se mi ten den stalo dvakrát, takže jsem Šalinkám a městským Frousákům dal 16,-. Mám je rád a využívám je a proto se mi to zdá jako dobrá investice, jelikož z toho něco mám (hezký pocit a DPMB peníze na krmení a hračky pro Šaliny a městské Frousáky). Oproti tomu to kuře se mi nelíbí (ale chudák ten člověk v tom kostýmu) a styl vybírání peněz taky ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat