9. června 2009

Jak jsem se vyškolil ještě víc!

Někdy nedávno jsem se stal kadeřníkem, jelikož jsem mamince vytvořil melíry a dozvěděl jsem se tak, co to je. Ale hlavně jsem se stal kadeřníkem. A o tom je dnešní chytrost!

Byla jsem u své kamerádky hturtylnoeht, když v tom ji napadlo (jako ostatně již několikrát), že chce NĚCO udělat se svými vlasy (kde NĚCO je rok promýšlený krok). Já jsem nadšený nadšen a tak jsem se nadšeně nadchnul a hned jsem toho využil. Dopadlo to tak, že je ze mě ještě větší kadeřník a hturtylnoeht má účes, se kterým je spokojená pro mé dokonalé schopnosti (a její dokonalé promýšlecí schopnosti). Já mám nové dokonalé schopnosti a nový účes, jelikož jsem nemohla zůstat pozadu - a tak se to prostřídalo. Já mám nový dokonalý účes díky novým dokonalým schopnostem hturtylnoeht (a mým dokonalým promýšlecím schopnostem) a ona má nové dokonalé schopnosti.

Velkým zklamáním ale bylo, že jsem za 10 cest Frousáky (za minulých 10 dní) neviděl ani jednoho Dupetáka! Nevím, kde se ta nespravedlonost bere. Zato jsem ale v Olomouci viděl Margotkovou Šalinu!

Žádné komentáře:

Okomentovat