8. července 2009

Reklama na Billu

Tak jsem dnes byla na pařbě se svojí kamerádkou - jako vždy jsme řádně pařily - koupily v elektře rozdvojku na sluchátka, ve Slevněnce křupky, které jsme pak nestydatě konzumovaly při chůzi po náměstí, šly k čajovně, abychom zjistily, že mají zavřeno, dále navštívily obchod s čaji a cukrárnu. A poté to, k čemu se chci dostat - jak nemám rád lidi!

Prostě jsme šly do Billy na regulérní nákup a já si klasicky kupovala zelenisková jablka. Dala je na váhu, váha dala lístek s cenou. Pořád jsem měla ta jablka na váze a protože nikdo kolem, tak jsem ten pytlík s nimi chtěla na té váze ještě zavázat. Když v tu chvíli na mě zboku (a nikým nepozorována) zaútočila nějaká důchodkyně (herdekbaba), drcla mi do těch jablek melounem a opravdu hnusně zahulákala "zdovolenim." Tak jsem zůstala opravdu koukat, protože to bylo velmi neslušné, což já nemám rád. Kamerádka taky koukala. Dobré bylo, že měla v rukách pytel cibule. Tak jsem ho vzala, postavila se za paní a velmi podobným pitvorným hlasem zahulákala "zdovolením!" (Nijak jsem jí tam tu cibuli necpala, abych ji třeba nějak nezranila) a ta herdekbaba začala prskat, že "ona pracuje!" Tak jsem jí sdělila, ať pokračuje! Kamerádka mě ale usměrnila tím, že my dvě máme na čele cedule, že nikdy nepracujeme...

Pro zájemce o sňatek: Jesisem je stále v pubertě a když je někde vůně legračivého lumpačení, klidně oplácí herdekbabám jejich herdekavost a následně z toho má histořice.

Žádné komentáře:

Okomentovat