8. května 2011

Jak si zašít kalhotu

Dneska se dozvíte něco o tom, co jako máte dělat, když si potřebujete zašít kalhotu. Bude to velmi velmi velmi poučné a po přečtení vám navíc jasně shrnu, co nemáte a máte přesně udělat.

A teď už k věci:
Prostě jsem si jednoho dne sáhl do přední kapsy své kalhoty a nebyla tam žádná fungující kapsa. Prostě tam byla najednou velká ďoura. A na druhé straně to bylo taky tak. Napadlo mě, že bych s tím měl něco udělat, abych si mohl do kapes strkat věci a nesbírat je ihned poté po zemi. A tak jsem to řekl Evíííííškovi, která nejenže si vždy rady, ale navíc má šicí strojátor.

Nebudu čtenáře unavovat tím, jak jsme na to pořád zapomínaly a odkládaly to a i když jsem si vzpomněl, tak jsem byl lín to připomínat. Prostě se na to dostalo až dneska.

E. byl tak děsně hodný, že mi nachystal svůj stroj a posadil mě k němu, abych si to jako zašil, že to už přece umím (!). A tak jsem si sedl, dal kalhot naruby a vzal jednu kapsu. Pokusil jsem se jednotlivé strany díry spárovat a následně je nacpat pod patici, ve které je jehl. A pak jsem šlápl na plyn. A ono to šilo! A šilo a šilo a šilo... šilo to samo. Šilo to pořád do jednoho místa. Zde je potřeba si uvědomit, že pokud se stane toto, je to celé k ničemu. Já si to neuvědomil a jehla mi do kalhoty vyžrala obrovskou díru navíc a ještě totálně zacuckala spodní nic (nebo tak nějak) a nacpala kus kalhot do spodní části patice a celé se to díky tomu ucpalo. Zde mi chybí kus návodu, jak z této šlamastyky ven, jelikož to spravil E., který následně vzal moji kalhotu a zašil ji tak, že se z jedné díry stalo děr asi tři. Poté další 2 zašil a nechal tam jen jednu. Téměř u vrcholku kapsy, jelikož je to přeci místo, kam si drobásky nedávám.

Co přesně nemáte udělat: dát Jesisem šicí stroj.
Co přesně máte udělat: nedávat Jesisem šicí stroj.

Pro zájemce o sňatek: Jesisem již chápe základní principy zašívání děr v předních kapsách kalhot.


4 komentáře:

  1. Tohle jsem taky musel řešit. Naštěstí se v mém okolí vyskytuje několik Evískovitě šikovných tvorečků, takže jsem to nemusel dělat sám. To by nedopadlo dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě je tu možnost kterou jsem zvolil nedávno - zakoupení nové kalhoty. Včera jsem si byl na poště pro balíček, dneska do práce v novém. Ještě teď jsem z toho celý nesvůj jak se za mnou děvčata otáčejí.

    OdpovědětVymazat
  3. spodní nic je zákeřná věc!

    OdpovědětVymazat