7. července 2013

Každodenní klidodárnost #190

Dneska brzo ráno jsem ležel v posteli a četl jsem si o tom, jak funguje lidské srdce. Původně jsem teda hledal, co to znamená, když se během spánku nehýbete, ale nakonec jsem skončil u toho srdce. Fakt zajímavé. Kdyby se někdy stalo, že bych musel někomu na place operovat srdce, aspoň budu vědět, co je co. A jaká jsou nejčastější vrozená onemocnění. Díky tomu jsem se pak dostal ke knize (asi to byla kniha), která pojednávala o tom, jak to vypadalo v Krněnském zdravotnictví někdy ve stoletích minulých. Taky hutné. No a pak už jsem šel spát. Žádnej noční můr mě nebudil, takže dneska bych moh studovat třeba nějakou tu ledvinu nebo jedno z jater (teda vlastně zítra v časnoráno).

Dnešní klidodárnost je, když si během dne zatrsáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat