10. července 2013

Každodenní klidodárnost #193

No nic, jde se na věc. Jsem dneska dojel po 1/4 roce a kousku dom. Bylo to náročné, protože jsem k tomu použil autobusu. Už jsem tak dlouho nejel autobusem, že jsem zapomněl, že obvykle bývá pln divných lidí, které mohu nenápadně zkoumat, protože sedím vzaduvrohu. Takže super cesta. Moc se mi to líbilo. Třeba tam byl chlap, co byl úplně plešatý. Seděl tak 3 řady sedadel přede mnou, ale na levé straně busu. Já sedím na pravé.

No a když jsem se díval přímo před sebe, měl jsem pocit, že je chlap otočený obličejem ke mě. Vtip je v tom, že byl plešatý a tak na mě měl jenom natočenou holou kůži, takže jsem si automaticky myslel, že je to obličej! Prostě dobrý klam. Doporučuji vyzkoušet, takhle popsat to jde hodně špatně.

Dnešní klidodárností jsou maliny. Máme totiž na zahradě něco jako hybrid mezi malinem a ostružinem. Je to pěkně nechutně kyselé. Ale má to dobrou barvu, takže jsem to pojedl a byl jsem z toho docela šťastný. Taky je to takové zajímavé a velmi jemně ochlupacené, i když na tom nemá rezidenci žádná plíseň. Prostě dobrý.

Dnešní klidodárností jsou malinoostružiny, když je jíte z keříka.

Pro zájemce o sňatek: Jesisem je zatím stále dědičkou této zahrady, na které se nachází jeden podivný keř s malinoostružinama a také (a to bych chtěl zdůraznit především) réva vinná, na které se i letos udělaly takové ty trsy bobulí, které obvykle nikdy v pořádku nedozrají. K mému dědictvu tedy patří i tento vinný sad, který čítá (z hlavy bych odhadl minimálně téměř) dva vinné keříky.

2 komentáře:

  1. docela by me zajimalo, kolik zadosti o roku musi slecna Jasmin odmitnout kazdy tyden. a jestli mezi zajemci prevazuji botanici. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme na zahrádce obří keř ostružinomalin. Jsou Boží!. ;)

    OdpovědětVymazat