16. července 2013

Každodenní klidodárnost #199

Dnešní klidodárnost je žehlení. Já to třeba v Krně vůbec nepraktikuju, protože když oblečení dobře pověsíte, tak se to žehlit nemusí. A já navíc téměř vždycky vypadám, jak kdyby mě někdo přežvýkal, takže by nažehlené oblečení stejně nevydrželo a nebo by to naopak kazilo celkový dojem a já bych vypadal zbytečně podezřele, ale lidi by nedokázali rozkódovat, že je to jen kvůli tomu, že jsou na mě nepomuchlané části a díky tomu bych nebudil žádnou důvěru, ba dokonce bych mohl být dost dobře považován za cizího špeha a to si, jak je všeobecně známo, nemohu v těch dobách dovolit. A tak prostě nežehlím.

No a tady doma se to jako taky nějak moc nepraktikuje, protože moje maminka taky umí věšet prádlo (od někud to mám). Ale jak jsme byly na tom výletě, tak si tam maminka zakoupila něco, co se žehlit asi musí. No a tak dělala žehlení. Zrovna jsem šel náhodně kolem a uviděl to. Tak jsem ji od toho šikovně odloudil a dělal jsem žehlení já. Je to úžasné:

  • Máte v ruce smrtelně nebezpečný nástroj, který je těžký a horký
  • Okamžitě vidíte výsledky své činnosti, takže je to neskutečně uspokojivé
  • Jste pánem zkrásnění nebo zhnusení oděvu
  • Můžete být kreativní a náhodně nažehlovat zažehlené záševky
  • Vynikající věc, když chcete o něčem přemýšlet, jelikož žehlení je velmi monotónní činnost, která nechá váš mozek dělat vymýšlení
  • Pokud máte OCD, tak si fakt užijete, aby to bylo nažehlené rovně (což platí hlavně u kapesníkstva)
  • Žehlení je jako klouzání po ledu
  • Můžete si hrát na to, že jste Bůh, přetváříte krajinu a děláte z hor planiny

Žádné komentáře:

Okomentovat