18. července 2013

Každodenní klidodárnost #201

Do Krna jsem dojel někdy ve 2 ráno, protože je super se rozhodnout a prostě jet. No a jelikož jsem netušil, že budu dělat tak brzoidní cestování, byl jsem samože v pohodlném domácím triku, ve kterém bych ven nešel, protože je u výstřihu velmi vydojené. Je to sice velmi drsňácké, ale tak zase nebudu ohrožovat výchovu mravní mládeže tím, že bych odhaloval svoje hrudní kosti. Tím chci jako říct, že ven bych v tom nevyšel, protože nebudu dělat radost úchylům. Tím se smažím vytvořit nějaký eufemizmus, ale moc mi to nejde.

Prostě jsem nebyl oblečený na to, abych někam jel. A tak jsem si naparádil kraťásky a tričenko. No a pak mi došlo, že už je tam vlastně docela chladno, tak jsem si natáh síťované věci na nohy a oškubanou mikinku. No a cajk. A pak, když jsem teda dojel do Krna, jsem si řekl, že když už jsem udělal divnou věc, že jsem dělal noční náhodné krleš cestování, tak bych moh prostě lehnout na postel a jít ráno mezi lidi tak, jak se probudím.

Dnešní klidodárnost je, když děláte šílené věci, nastrojíte se v 1 ráno a v 18 večer je to furt dobrý a ještě si za to odnesete komplimentu.

Žádné komentáře:

Okomentovat