22. července 2013

Každodenní klidodárnost #205

Dočet jsem knihu a jsem z toho smutný. Tak jsem začal teda hned číst novou, aby se to jako opravilo. Ta nová je taky moc smutná. Já si nějak neumím vybrat.

A zase se dostávám (i po takovém množství klidodárností) do chvíle, kdy se divím, že dnešní klidodárnost ještě nebyla. Fakt to nechápu, přitom je to věc, kterou mám tolik rád a přicházím s ní denně do styku. Je to věc, která moji profesionalitu umocňuje do závratných výšin a ještě je navrch fakt cenově dostupná a může to mít fakt každej. A vždycky vám to bude dobře sloužit a bez toho to prostě není ono. A pokud se plácnete přes kapsu, můžete se na tom i houpat!

Dnešní klidodárnost je moje kamarádka kancelářská židle. Jednou sesbírám všechny ty miniglosy a textoútržky, co jsem o ní kdy nabaladil a vydám to jako knihu.

Žádné komentáře:

Okomentovat