4. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #218

Jo. Odpověď na vaši otázku ze včera zní: Ano, byla. Ano, dnes jsem si již vzala tričko, když jsem šla na balkón krmit kytky.

No dneska to píšu fest s předstihem, ale tak co už. Je mi hrozné vedro a tak jsem snědl sklenici ledu. Ne, že by to souviselo, ale potřebuju se nějak rozepsat a najet na to, co vám teda chci sdělit, protože jsem to ještě tak úplně nevymyslel.

Chci se vás totiž zeptat, jestli jste někdy někdo jedl durian. Durian má totiž údajně být nějaké strašně otřesně příšerně neskutečně a nekonečně smradlavé ovoce. Taková jako divně nažloutlá bakula, co má 1-3kg a je to král ovoce. Dokonce to smrdí tak strašně, že se to někde nesmí nosit do šalin (nebo jak tam tomu říkají) nebo do hotelů. Jo a jinak je to z Asie a je to na povrchu takové opichlacené (ostrotrnaté).

Dnešní klidodárností je zvídavost (ohledně smradlavého ovoce třeba).

2 komentáře:

  1. V našich končinách se dají sehnat durianové bonbony (například v tržnici na Olomoucké), které mají úúúplně stejnou chuť jako durián sám.

    Mně připomíná zhnilá jablka. Taková ta, jak je umyju, nakrájím a vezmu si je někde na svačinu - a pak na ně zapomenu a najdu je po měsíci.. tak jak smrdí, tak durián chutná. Ale určitě je dobré to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, díky! O bonbónech jsem neměl tušení! Vyzkušám!

    OdpovědětVymazat