10. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #224

No a dneska mám klidodárnost vlastně ze včera, ale podle mě to nijak moc nevadí. Byl jsem totiž i v Lídlu. Já mám Lídl rád, protože tam mají hodně zajímavých věcí a hlavně míň lidí, než třeba v Tesku, které nemám rád, protože jim tam někdy chodí zelenina. Jenom si nejsem jistý, jestli chodivou zeleninu odkoukalo Tesko od Bile nebo naopak. No a do Interšpára už nechodim, protože ho nemám nikde při cestě. A o Albrechtu jsem tu už možná pojednal. Tam maj aspoň kysané zelí, když už nic.

No ale zpět teda k tomu Lídlu. Tak jsem tam včera byl. A oni na té prodejně jedné konkrétní mají i takové to zapíkátko na pečivo. A na druhé straně krámu mají u stropu takové 2 malé rozhlásky, které vydávají super bongavou hudbu. Tak jsem se pod ty rozhlásky postavil a tancoval jsem. A vůbec to nebylo trapné, protože (jak jsem říkal) v Lídlu není moc lidí. Navíc je to skované tam někde za granulama, takže prostě cajk a bezostudno.

No a pak (při dělání placení) byla paní pokladní překvapena dotazem, cože jim to tam tak hraje. Že prý se na to ještě nikdo neptal. No a (aby byl můj post poučný) hraje to to dopíkátko pečiva. Já jsem to teda věděl (to se musím přiznat), ale i tak to bylo super.

Dnešní klidodárnost je, když si můžete v sámošce zatrsat na bongavou hudbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat