12. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #226

Dnešní klidodárnost je fakt suprová. Doufám, že už jsem tu o tom nepojednával.

Šel jsem si to totiž takhle z práce a šel jsem si to totiž takhle přes most. No a pod tím mostem nejezdí řeka, ale tečou tam auta. A na tom mostě stála nějaká rodinka dvoudětná a na ta auta shora mávala.

No a hned jsem si vzpomněl, jak úžasná činnost to je. Když jsem byl v tom městě, jak od tam pocházím a tady s tím furt dělám nějaké tajnosti i přesto, že už to někdo v komentářích odhalil, chodil běhat, tak jsem se někdy zastavoval na tamním mostě a mával na auta.

Auta troubí, mávají, blikají a někdy i něco vykládají megafonem, pakliže ho mají. Je to neskutečně klidodárné, milé a úžasné. Doporučuji všem. Pokud vám nikdo nezamává zpět, můžete mít radost z toho, že si pan řidič mohl aspoň zahudrat, že jste nějaký pohlavní úd (nebo pohlavní otvor), co otravuje auta máváním.

Dnešní klidodárností je, když máváte z mostu na auta.

1 komentář:

  1. To mně připomíná naše každoroční cestování do jižních Čech vlakem. Pokaždé na přejezdech máváme na auta a na lidi a máme velkou radost, když nám někdo zamává zpátky. Baví mě to, je to klidodárné. =)

    OdpovědětVymazat