17. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #231

Posouváme se dál. Praskl pytel s domovním odpadem a na koberce se vysypala několik let stará mouka. Je to asi moje vina, protože jsem jí nevěřil, že se z toho kvadratického tvaru, který nabyla v dóze, ze které jsem ji vykydl do domovního odpadu, kdy dostane. Dostala. Co už. Vypadá to alespoň mírně duchařsky. I když si vlastně nejsem jistý, že má mouka po koberci co dělat s duchy. A hlavní je stejně můj pocit. Takže jo.

No a pak jsme odpoledne nechávaly mizet dřevěné dekorace a poličky. Oheň je prostě dobrej. Spálil jsem vázičku, kadibudku, soudek i nějaký rozcestník!

Dnešní klidodárnost je dělání ohně. Ať už pro rekreační účely, jídlové účely, relaxační účely nebo uklízecí účely.

2 komentáře:

  1. http://www.root.cz/clanky/little-inferno-vymente-televizi-za-krb/ toto by se libilo? :D

    OdpovědětVymazat