25. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #239

Dnešní den byl takový docela extrémní. A dokonce jsem zpět v Krně, takže končí historky o tom bytě. Jsem z toho vlastně velmi smuten, protože doma to bylo prostě dobré. Ale tady je to taky prostě dobré.

I stalo se, že jsme jeli dělat šopink do nákupního centra, ve kterém jsem byl jenom jednou a to jen v Tesku. Myslím tím to centrum v Krpoli. Je to tam pěkně ošklivé, jsou tam nechutný lidi a maj tam eklózní záchody. Je jich tam asi 6 a zavřít jdou 3. Když jsem se na jeden konečně dostal, tak se mi tam začalo dobývat nějaké dítě. A ještě tam byl kravál a smrad. A pak tam mají jenom 2 kavárny. Jedna je ošklivá a ta druhá má blbou obsluhu. Už tam nejdu.

Jediná zajímavá věc, co tam mají, je podzemní parkovací garáž! Je to tam jak v nějakém kosmodromu, fakt skvělé! Úžasné! Hlavně ty ukazatele maximální výšky vašeho vozu, u kterých hrozilo, že se nevejdem. Ale dobře to dopadlo.

No a jelikož Krpole saje, tak jsme se rozhodli, že pojedem ještě do Vaňkule. Ta dle mého názoru saje o dost míň. Vlastně ji mám docela rád. Bylo to tam normální a na záchodě jsem nebyl.

Ovšem tam mají jinou zajímavou věc - střechovou parkovací garáž. Úžasné! Skvělé! Hlavně ten svítivý serpentýnkový příjezd. Dokonce ještě lepší než ta sklepová garáž v Krpoli. A dokonce to bylo dneska zdarma, jinak tam za to asi musíte platit.

Dnešní klidodárnost jsou parkoviště obchodních domů. A je jedno, jestli je to v suterénu nebo na střeše.

Žádné komentáře:

Okomentovat