27. srpna 2013

Každodenní klidodárnost #241

No původně jsem chtěl udělat takové delší pojednání o jízdě šalinou, ale jsem moc unavený a chci jít spát, takže si to nechám na jindy.

Taky mám super věc s parfémem, mozkem a nosem, ale je to taky takové rozvláčné a tak si to taky schovám na jindy.

Dnešní klidodárnost je, když se opodzimní. Já mám podzim moc rád. Mám ho nejradši ze všech těch ostatních ročních období. Je totiž tichý, melancholický, všechno v něm umírá nebo se to chystá umřít, a přitom je to tak brutálně barevné a tváří se to hrozně zdravě. A taky jsou jablka, kaštany, draci, čaje, šály, svetry, pršení a víc knihočtení. A kafe. A tlusté ponožky. Prostě podzim je nej. A bez otravných kvetoucích věcí a včel. Doufám, že už to vydrží a já nebudu muset čelit dalšímu vedrování, protože to rád nemám.

1 komentář: