1. září 2013

Každodenní klidodárnost #246

Dneska jsem zase skoro zapomněl napsat klidodárnost a tak jsem musel vyskočit z postele, obléct se, posadit se sem a probudit Jablko.

Dnešní klidodárnost je, když se vám zdá nějaký sen. Lidi to docela často podceňují. I když je pravda, že třeba mi se dneska zdál takový smutný sen, po kterém jsem se probudil a byl jsem smutný. A pak jsem byl smutný ještě asi 2 hodiny, než to úplně odeznělo. Vlastně mi dalo dost práce dekódovat, proč jsem smutný. A pak jsem zjistil, že je to tím snem. A pak jsem byl smutný dál, zapomněl jsem, proč jsem vlastně smutný a musel jsem si to sjet ještě jednou.

Ale i tak je klidodárné, když vám sny zdají. Protože sny jsou prostě dobré. I ty smutné. I ty děsivé. Vždycky je to poměrně dost inspirativní.

Žádné komentáře:

Okomentovat