8. září 2013

Každodenní klidodárnost #253

Tak dneska jsem se rozhodl, že půjdu dělat dřívější spaní, ale moc se mi to jako nepovedlo. Ale to nevadí, hlavní je naklidodárnit.

Já nevim, jestli už jsem tu pojednával o Ikeji. Že tam jako chodím s takovým tím ambivalentním pocitem, jako každej blbec tam furt natahuju ty minutky a vždycky si tam chci nakoupit všechny papírové věci, co tam mají. A dělám tam bordel s těma plyšákama na matracích.

No a i stalo se, že přišel katalog z Ikeje. Je pěkně tlustý. A tak jsem si udělal čaj, sedl jsem si a začal to číst. Pletené fusekle a dlouhé rukávy jsem si jenom představoval, protože jsem byl líný udělat podzimní klišé více dokonalostní. A mám k tomu pár poznámek: katalog z Ikeje divně smrdí. Ne nepříjemně, ale prostě divně. I tak jsem ho furt čenichal. Pokud nemáte po ruce Vogue, je to docela dobrá náhrada, protože stále vypadáte jako nablblý pozér. A taky k tomu můžete čichat.

Nakonec jsem to nedočetl, ale jen prolistoval. Díval jsem se do toho a provozoval jsem denní snění, které nemělo s tím katalogem co společného. Pak jsem se nějak nepozorovaně dostal až na konec katalogu, kde je vyobrazen talíř s rybou. Ten talíř potřebuju. Ale nenašel jsem ho nikde v nabídce. Z toho plyne, že si aspoň ušetřím svoje ambivalentní pocity. Mám ty katalogy fakt rád.

Dnešní klidodárnost je ten tlustej katalog z IKEA.

Žádné komentáře:

Okomentovat