10. září 2013

Každodenní klidodárnost #255

Dneska to je celkem jasné. Dnešní klidodárnost je takový široký pruh látky, který je na obou koncích sešitý. Takže je to taková jako roura látková, která je širší než delší. Je to takový ten šátek asimoderní.

Je to skvělá věc! Můžete si to pověsit na krk. Můžete si to omotat na krk. Můžete se do toho zababušit a mít kápi na hlavě. Můžete to mít jako minisukeň, pokud máte objemné pozadí. Můžete k tomu čuchat, můžete si to dát přes ramena, můžete to použít jako páskověc.

Dnešní klidodárnost je multifunkční šátek. Jo a dneska jsem si na hlavě učesal takový nedbalý baletkovský drdol a nikdo nepoznal, že jsem si nic nečesal a jen jsem do toho náhodně nabodal vlasová držátka, když jsem si na odchodu do práce vzpomněl, že jsem se vlastně neučesal. Geniální. Dokonce jsem byl okomplimentěn. Budu to tak dělat častěji.

Žádné komentáře:

Okomentovat