12. září 2013

Každodenní klidodárnost #257

Dneska jsem šel zas do lékárny a bral jsem si dvě věci. A měl jsem zase kupón. Jelikož jsem již byl poučen, udělal jsem otázání, jestli ho jako dnes můžu užít. Mohl jsem. No a vtip byl v tom, že jsem dostal 30 kerun slevu na obě položky, i když kupón jsem měl jenom jeden a minule jsem za jeden kupón dostal prostě slevu celkem 30 korun. Byl jsem rád a poděkoval. Projistotu jsem se ale nezeptal, jestli to takhle fakt funguje i přesto, že minule mi to bylo vysvětleno jinak.

A taky jsem dneska zjistil, cožeseto vlastně skrývá v té skříňce na záchodě, kam jsem se vždy instinktivně bál nakukovat. Budu vždy věřit svým instinktům. Nikdy se tam nedívejte a paní na plynový odpočet tam vždy nechte vkročit samotnou. Věřte mi, že to nevypadá blbě, protože místnůstka je to věru malá a tak se tím skyje to, že máte hrůzu z obsahu skřínky.

Dnešní klidodárnost je, když věříte svým instinktům.

Žádné komentáře:

Okomentovat