13. září 2013

Každodenní klidodárnost #258

No zase jsem to dneska nestihl. Ale to nevadí, opozdil jsem se jen o 16 minut!

Dneska jsem byl dělat šoping, který byl velmi úspěšný i přesto, že jsem si nic nekoupil. A to hlavní a klidodárné přišlo až potom. Já vím, že tady furt melu o uklízení, ale ono je to fakt skvělé. Dneska jsem si totiž všiml, že šporák má vlastně docela usmolené čudlíky. Ony jsou totiž tak divně udělané, že na sobě mají značné množstvo zářezů a tak se v nich drží slim. A ten jsem prostě pomocí vlhčených jablkových ubrousků a špejle dostával ven. No a teď to vypadá, jak kdyby to bylo komplet nové. Předtím to byl šporák. A teďka je to prostě nový šporák.

Skvělá věc to je, ty vlhčené ubousky. Ale dnešní klidodárnost je, když vyčistíte něco, o čem jste si nemysleli, že je to špinavé a ono je to pak jako nové.

Žádné komentáře:

Okomentovat