15. září 2013

Každodenní klidodárnost #260

Jelikož jsem v sedolehové poloze a nechce se mi dělat zvedání, musím to napsat na ajpedu. Není to tak dlouho, co jsem tu psal o tom, jak je domácí klimatizace super věc. No a dneska už mi byla taková zima, že jsem musel použít domácí teplonosku.

No a tak mi došlo, že ze zimy se teplo udělá daleko lépe a jednoduchovněji, než naopak. V létě se ochladit je prostě děsně náročné i s tou klimou. A taky bych zde ještě chtěl zmateně dodat, že jsem byl v červnu na letní škole a tam jsem přímotopoval. Pak se fous v srpnu klimovalo a už se zase přímotopuje. Z toho plyne, že klimové období se vyskytuje méně ofregventovaně. Tak.

Dnešní klidodárnost je, když máte možnost si upravit pokojovou teplotu podle přání.

No a zítra už snad napíšu nějakou pořádnost, protože nestíhám napsat pořádnou histořici, když už je zase nový den.

Žádné komentáře:

Okomentovat