16. září 2013

Každodenní klidodárnost #261

Dneska jsem si to ráno vykračoval do práce. Chtěl jsem si číst a tak jsem si přivstal, naparádil se a šel si sednout do šaliny. I tu knihu jsem si vzal. No a protože jsem chytrej a chci být děsně krásnej, tak o sebe samože kosmeticky pečuji. To se projevuje třeba tak, že užívám krému na ruce. Předtím jsem měl krém, který už docházel a tak dělal podivné střevní zvuky, kdykoliv jsem ho používal. I stalo se mi s ním hned několik příhod, které bych mohl označit za lehce trapné. Vždycky jsem pak ihned začal vykřikovat, že to byl můj krém na ruce, čímž se to ještě zhoršilo. Ale tak co už.

Ale zpět. Prostě jsem si řekl, že si potřebuju nakrémovat tlapky, protože je venku chladno. A když je venku chladno, tak mi pak nenakrémované tlapky praskají. No a řekl jsem si, že si je nakrémuji až poté, co vylezu z baráku, protože jinak by mi v rukách klouzaly kliky a klíče, a vše by bylo prostě upatlané no a ekl. A tak jsem se nakrémoval až venku.

No ale jak mám teda ten nový krém, tak jsem nepočítal s tím, že bude trochu jiný. Prostě se jen tak nevstřebává. Normálně jsem šel, kydl si tu kosmověc do dlaně a začal to roztírat. Asi jsem si toho dal i moc. Krom toho se to samože špatně vstřebávalo a udělalo to super bílý povlak. Taky jsem si furt mnul ty bílé slizavé ruce. Kdo mě zná, ví, že i tak moje ruce vypadají jak utopení mrtví pavouci v barvě slepého rybího oka. No teď to bylo ještě horší. Prostě pohádka. Došel jsem až na zastávku a furt jsem dělal rukama pohyb jak motýl, co si čistí sosák. Možná namítnete, že se nic neděje. Zaprvé jsem si to moh třeba otřít kapesníčkem. Tak to jsem teda nemoh, protože ty byly v kabelce. A přece si neumažu kabelku!

Zadruhé jsem se nad to mohl povznést a prostě se na to vykašlat. Ale to jsem nemohl, protože jsem si přece chtěl původně číst a to jsem prostě nemohl, protože neumažu knihu. Tenhle lament za to prostě nutně stojí.

Nakonec jsem to samozřejmě utřel do kalhot a normálně jsem si četl, protože jsem si řekl, že jsem pro svoji zdravotní vizuální krásnotu udělal dost.

Dnešní klidodárnost je, když užijete krému na ruce i v případě, že se to až zas tak moc nevyplatí vzhledem k okolnostem.

1 komentář:

  1. Tak tenhle blog se mi moc líbí!! Náramně se bavím! =) A slovo klidodárnost si přidávám do svého slovníku! =D
    http://latereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat