17. září 2013

Každodenní klidodárnost #262

Dneska mě ve 2 ráno probudil zvonek od poblblé paní. Mělo to za následek, že jsem další 2 hodiny nespal, pak jsem solidně zadříml a šel jsem do práce. Byl jsem tak strašně unavený, ale slušně jsem se držel.

A pak to přišlo. Moje první přednáška podzimního semestru. I co se mi nestalo. Prostě jsem tam vytuhnul. Pak jsem se probral a zrovna vyhlásili přestávku. A tak jsem radši šel. No a přitom to byla fakt dobrá přednáška o fyzice. Ale prostě zemská přitažlivost moc působila na mou hlavu. A pak taky čas spánku. No fyzikální to bylo. Co už. Když to tu veřejně přiznávám, tak se zlý čin maže.

A klidodárnost bude z úplně jiného soudku. Víte, co jsou to bramboráky nebo bramborové placky? Tak to si udělejte. Dnešní klidodárnost je to, jak voní bramborové placky.

1 komentář: