22. září 2013

Každodenní klidodárnost #267

Já furt drhnu tu kuchyň. Dycky najdu nový prostředek a hned ho použiju. Vypadá to tam jak na operačním sále už, vše se blejská. Dokonce i matné povrchy. Jsem rád, že měli v Lídlu zlevněné ty otírací voňavé leštivé ubrousky, protože jich díky tomu šlo nakoupit hodně. Momentálně jich mám k dispozici 800. Úžasné.

No ale tak nebudu tu furt kecat o uklízení. Všichni už musíte vědět, že je to prostě dobrá a hlavně klidodárná činnost.

Dnešní klidodárnost je, když vám někdo nabídne práci. Já vím, že se to asi nestává každý den, ale je to prostě dobré. Máte najednou takový ten pocit, že jste žádaný a že někdo prokoukl váš um. Prostě dobré. Pokud to chcete zažívat častěji, choďte na náhodné pracovní pohovory, kde si hodně vymýšlejte. Pak tu práci teda raděj neberte (pokud nekonkurzujete na sedmilháře), abyste nekazili produktivitu nějaké firmě, které jste nalhali, že umíte tavit kovy.

No a dnešní klidodárnost píšu takhle brzy, abych se mohl jít válet a už mi to tu neviselo v mém novém stylu tajm menežmentu, který mi má jako pomoct splnit všechny možné povinnosti tak, abych už jednu seminárku neodevzdával čtvrt roku. Ne, že by mi to vadilo, ale tak za pokus to stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat