25. září 2013

Každodenní klidodárnost #270

Dnešní klidodárnost je fakt příjemná věc. Navíc to snad každý někdy dělal! Jde totiž o křížovku. Jednu jsem totiž objevil v jednom reklamním letáku. Vyluštil jsem to. Byly tam skoro samé divné nápovědy. Ale dal jsem to. Naposledy jsem křížovku luštil, když jsem byl hodně malý. A činil jsem tak s maminkou. Maminka věděla úplně všechno a já jsem nevěděl nikdy nic. Dokonce ani Oxid uhelnatý. Dneska jsem to už třeba věděl. Ale s většinou mi stejně pomoh internet. Tím teda nechci říct, že maminku nahradí internet. Ale někdy to jinak nejde.

No a vyluštil jsem to teda a tajemka dávala smysl. Bylo to soutěžní, ale nechtělo se mi dávat moje osobní údaje nějakému droždí a tak jsem to nikam neposlal a užíval jsem si ten pocit, že jsem tu tajemku znal a protože je to teda tajemné tajemství, tak jsem to teda neprozradil ani tomu droždí.

Dnešní klidodárnost jsou klasické křížovky.

Žádné komentáře:

Okomentovat