30. září 2013

Každodenní klidodárnost #275

Dneska se mi stala zajímavá věc, která se vám možná už taky někdy stala. Kupoval jsem si v Lídlu kotydže. Bral jsem si jich 6, abych tam jako dlouho nemusel chodit. No a protože na kase byl zase ten divnej chlap, co s tím vždycky hází, nechal jsem je v košíku, aby mi je prostě nějak nepoňahňal. Já prostě nemám rád, když mi kasař hází se zbožím. A o to víc, když jsou to mléčnovýrobky nebo vypěstovance.

No a tak to teda nechám v tom koši a pak mu jeden kotydž podávám a řikám, že jich je 6. No a on to namarkuje, já pak zaplatím a jdu. Nutno podotknout, že jsem měl daleko větší nákup. Asi za tři stofky.

No a u východu je prováděno kontrolování účtenky a já zjistím, že mi namarkoval ten kotydž jenom jeden. Ale za to nemůžu já. Já jsem se to nesnažil ukrást, prostě chlap nenamarkoval.

Dnešní klidodárnost je, když za cenu jednoho kotydže máte kotydžů hned šest.

Žádné komentáře:

Okomentovat