6. října 2013

Každodenní klidodárnost #281

Já osobně jsem při jídelních rituálech fanda jednoduchosti. Takže jím třeba pizzu z krabice, aniž bych si ji přendal na talířek. Nebo jím kysané zelí z lahve, aniž bych si ho vykyd do mističky. Nebo jím kornflejky rovnou z pytlíka, aniž bych si je vysypal do mísy. Nebo jím žvýkačky rovnou z balení, aniž bych si je přemístil do nějaké krabičky. Nebo si vařím čaj do obrovského hrnka, abych si ho nemusel z konvičky přelívat do šálečka.

No a z toho můžete odvodit, že nejsem doma zvyklej používat ubrousky. Pokud jste se mnou někdy byli v restauraci, tak si asi myslíte, že je doma normálně používám. No ale nepouživám. Prostě je to zase jen další zbytečná věc, jejíž chystání mě zdržuje od jídla. Její přínosnost se prostě nevyrovná té dřině, kterou musím udělat.

No ale v Lídlu se mi dostaly po ruku ubrousky, co na sobě mají motiv ptáčků a jsou černočervené, takže to ladí s křeslem, ve kterém obvykle jím. No a díky tomu jsem začal užívat ubrousku, protože jinak by ty ubrousky byly na nic a vynaložené úsilí na nákup a odnos ubrousků by nebylo ničím narovnáno.

Dnešní klidodárnost je, když užijete ubrousku i v případě, že žerete tvaroh rovnou z vaničky.

Žádné komentáře:

Okomentovat