12. října 2013

Každodenní klidodárnost #287

Dneska jsem konečně přišel na to, proč lidi chodí na kolotoče. Totiž já jsem třeba na kolotočích snad nikdy nebyl (výjimkou budiž nějaká chvíle, kdy jsem byl hodně malý a tak si to naštěstí nepamatuji), protože mě děsí ty lidi tam. Všichni řvou, smrdí, jsou nebezpeční. No prostě děs. Rozhodně nic pro mě. Jenom o tom tady pojednávám a do žil se mi leje nepříjemnost.

No a dneska jsem jel autem přes takové ty přehupy, co mají jakože zpomalovat jízdu v obytných zónách. No a když jedete rychlejc, tak to udělá pěkný hupánek. To jsem samože věděl, protože přes to jezdím furt a žádná velká věda to není. Ale zároveň s hupánkem máte ten super pocit ve vnitřnostech. A to je podle mě to, proč lidi normálně choděj dělat kolotočování, protože to možná může vyvolávat ten stejný pocit, jako když přejedete přes přehup. Prostě super.

Dnešní klidodárnost jsou přehupy.

Žádné komentáře:

Okomentovat