16. října 2013

Každodenní klidodárnost #291

Já už několik (dneska je to vlastně 2 týdny) dní dělám snahy o napsání jedné konkrétní klidodárnosti. Ale prostě mi to furt tak nějak nevychází. A dneska mi to taky nevyjde. Protože mám něco jiného.

Já mám rád podzim. Asi už jsem tu o tom možná i pojednával. Podzim je prostě dobrej. Hezkej, barevnej, bezhmyzu a uřvaných lidí, kteří se chcou koupat nebo smrdí potem (i když užili deodorandu). A hlavně jsou lidi oblečení, takže neukazují svoje obnažená těla, což v létě dělají furt a je to jeden z těch mnoha důvodů, proč léto nemám rád. Ale to už jsem možná taky říkal.

No a dneska jsem jel šalinou do škole a viděl jsem, že už prostě je podzim. Obvykle si toho tak nějak nevšimnu a vidím to až zpětně, až se dívám do své hlavy a promítám si, co bylo. No a dneska jsem si toho všiml. Jak se stromy odlistnacují a jsou jinak barevné, než jak jsou barevné v létě a na jaře. A ty zvuky, co to dělá. Prostě super.

Dnešní klidodárnost je barevné podzimní listí.

1 komentář:

  1. Ale s tím klavírem ve sluchátkách a klávesnicí, to je klidodárnost přece.

    OdpovědětVymazat