22. října 2013

Každodenní klidodárnost #297

Mám 2 klidodárnosti a nevim, kterou mám povykládat. Teď večer jsem totiž potkal jednu fakt dobrou, ale tu druhou mám už z rána a tak prostě FIFO.

Jel jsem ráno do práce šalinou. No a štrádoval jsem si to k zastávce a vidím, že jede šalina z protisměru. Pokud jede šalina z protisměru, tak to znamená, že mám asi 90 vteřin, abych došel na zastávku, protože to pak jede šalina z toho správného směru, kam chci jet.

No a tak si řikám, že si dám lážochůzi a přestanu štrádovat, protože jsem byl dost daleko a věděl jsem, že to nemůžu stihnout. A tak jsem se loudal. No i tak jsem došel až na zastávku a nic nejelo. Bylo tam hodněmoc lidí a tak jsem byl nespokojený a nelíbilo se mi tam stát. Ale řekl jsem si, že to vydržím. No a za chvíli jede další protisměrná šalina. A pak ještě jedna. A ta správnosměrná furt nic. A pak najednou se objevila v zatáčce. A pak dojela do zastávky. Já nastupuji na 2. zastávce od začátku trasy a tahle šalina už byla dokonce fest naplněná. Ale lidi se do ní do jednoho narvali. Ten jeden jsem byl já, protože jsem byl chytrej a řekl jsem si, že když několik šalin nejelo, tak jich logicky teď musí jet několik za sebou, jinak by se to na té konečné ucpalo.


A taky jo. Za 37 vteřin dojela další, prázdná. Tedy skoro prázdná, sedělo v ní 7 lidí. Byl jsem šťasten, že jsem se nemusel mačkat.


Dnešní klidodárnost je, když si počkáte a ono se to vyplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat