25. října 2013

Každodenní klidodárnost #300

Teda myslel jsem si, že to bude větší sranda. Jako nejsem úplně zklamaný, klidodárné to bylo, ale čekal jsem prostě víc.

Tím taky ani nechci říct, že to byly první volby, kterých jsem se účastnil. Dokonce si myslím, že jsem se účastnil asi všech, kterých jsem dle regulí mohl. A vždycky je to celkem dobré. Rozdíl ale osobně vidím v tom, že tentokrát jsem to nechal totálně na ostatních a ani jsem se nepokoušel kandidovat. Narozdíl třeba od prezidentských voleb, kde jsem se o to pokoušel. Myslel jsem si totiž (a stále si to myslím), že by mi to hodně šlo a byl bych v tom moc dobrý. Umím chodit rovně a taky bych uměl lidem nabízet bonbony. A taky si myslím, že umím sedět na trůně. Jako když bych dělal takové ty prezidentské vizity. No ale pak jsem se dozvěděl, že na to nemám věk a tak jsem nakonec nekandidoval. A o tom si taky myslím, že je to škoda. Jako prezidentovi by mi to slušelo. Rozhodně bych uměl udržet pozornost lidí, když by mluvil někdo jiný, než já. Jakože by si lidi už nemysleli, že politické proslovy jsou nuda. A taky bych měl ve sněmovně vyhrazený plac, takže by mi ho nikdo nemohl zasednout, když bych přišel pozdě.

No ale prostě jsem si myslel, že tyhle volby budou tak nějak větší sranda. Protože jsem měl ten průkaz. Mohl jsem si tedy vybrat, koho půjdu otravovat. Nakonec jsem zvolil místnost s číslem, kteréhožto součet dával dohromady dvacet. To mi přišlo trochu nepříjemné a proto jsem si řekl, že to bude ta pravá místnost a vlezl jsem tam.

Zamachroval jsem průkazkou a nafasoval jsem lístky. A obálku. Vlezl jsem za plentu. Chichotal jsem se. Fakt dobré. Hlavně to hledání správného lístku. Prostě to bylo dobré. Pak jsem chvíli vykřikoval, že už to mám (byl jsem za tou plentou, takže nikdo nevěděl, že to jsem já. Proto tam ta plenta je, že jste inkognito a můžete chvíli dělat ostudu) a šel jsem to hodit do urny. Postěžoval jsem si, že mě u toho zapomněli vyfotit, protože v televizi vždycky vidím, že jsou ty lidi foceni, když to tam hází. No nic.

Dnešní klidodárnost jsou volby.

Žádné komentáře:

Okomentovat