27. října 2013

Každodenní klidodárnost #302

Dneska jsem dělal objednávání pizzy a ona se jim ztratila. Tak jsem z toho byl celý nesvůj a naštvaný. A pak jsem tam dělal volání a oni dělali detektivování a hledali moji pizzu. Nakonec ji našli a doručili mi to. Ale mě to nazlobilo, protože se mi nikdo ani neomluvil, že jsem musel dělat tak dlouhé čekání (a nemohl jsem se účastnit hledání), že jsem jim dal jenom dvě keruny dýško. A taky jsem dneska jedl dýni (to už jsem jedl) a jakési spešl kaštany (to jsem ještě nejedl). A ještě jsem v šopu našel boty, které bych si chtěl koupit, ale neměli moji velikost.

A taky se mi stala super věc. Mám tu totiž v Krně na návštěvě maminku. Kromě toho, že dělám, že jsem super dítě, které dělá jen takové ty věci, na které může být rodič hrd, dělám i nastupování do šaliny. No a maminka teda taky.

A tak si tak nastupuju, když v tom mě (pro nic za nic) odstrčí nějaká důchodkyně ve chvíli, když se lidé z šaliny snaží teprv vystoupit. Né, že by nebylo obecně super mít maminku po ruce, ale v těchto chvílích je to obzvláště výhodné, protože maminka se vůbec nežynýruje a každého důchodce i nedůchodce pěkně sprcá, když "se jí snaží hodit její dítě pod koleje".

Dnešní klidodárnost je, když se vás někdo zastane a sprcá důchodce.

Žádné komentáře:

Okomentovat