2. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #308

Ty páteční a víkendové klidodárnosti jsou mor. Ne, že bych neměl o čem klidodárnit, ale jsem tak strašně unavený, že chci jít spát. Ale musím napsat klidodárnost. A tak jdu obvykle cestou nejmenšího odporu a napíšu jednovětovku, protože je to hned hotové a udělám v tom minimum chyb. Taky mě bolí nějaká ta plena mozková. Ale to je vedlejší. Už teď jsem na sebe hrd, že jsem toho zvládl napsat tolik, když jsem před chvílí ještě spal u nějakého filmu, kde někdo unášel prezidenta v sanitce a byl tam Džon nebo Džek z Lost, což mě dost mátlo, protože se ukázalo, že je to zlosyn. Ale nakonec umřel a pan prezident asi taky.

Tak a teď ke klidodárnosti. Nebude to moc univerzální, protože k tomu potřebujete několik věcí. Nějaké papíry, elektrickou energii a hlavně skartovačku. Dnešní klidodárnost je totiž skartování. Já mám skartovávání moc rád. Něco krmíte. Vznikají vám suprové konfety. Jste tajný agent Inkognito, protože už ten papír původní nikdo nemůže přečíst. Dělá to super zvuky a ještě si uděláte pořádek v papírninách.

Žádné komentáře:

Okomentovat