6. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #312

Dnešní klidodárnost moc univerzální nebude, protože ne každý nosí brýle. Já ale ano a tak jsem se rozhodl, že o nich pojednám. Vlastně už jsem tu o nich jistě několikrát povídal, ale nevěnoval jsem se jim speciálně.

Já totiž nosím brýle už hrozně dlouho. Nevim jak dlouho přesně, ale někdy asi od základní školy nebo tak nějak. No a protože jsem byl toho zázvoru (a kruté děti ve škole taky), že mi vůbec nesluší, ukecal jsem maminku, aby mi koupila čočky. A tak už asi třeba 10 let nosím čočky.

No nicméně jsem šel jednou kolem brýlařství a koupil jsem si brýle, které jsem měl v plánu nosit i mezi lidi (protože brýle doma jsem samože měl, ale sám sobě jsem se v nich nelíbil). No a abych to zkrátil, tak se to celé povedlo a i paní doktorka přes brejle říkala, že mi sluší a tak. Ale o tom jsem mluvit nechtěl.

I tak ty brejle mezi lidi moc nenosím, protože si v nich nepřipadám úplně ve své kůži. No ale (a už to přijde), když si je mezi lidi vezmu, tak to má jednu neskutečnou výhodu. Vypadám v nich totiž chytře! A to je přesně ono, o čem jsem tu chtěl pojednat!

Dnešní klidodárnost je, když máte brejle, ve kterých vypadáte chytřeji, i když si v nich nepřijdete krásněji. No a aby to bylo univerzálnější, tak místo brejlí můžete použít nějaký jiný doplněk nebo oděv, díky kterému vypadáte pro okolí chytřeji.

Žádné komentáře:

Okomentovat