7. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #313

Dneska jsem byl 2x na poště, 2x jsem lhal, koupil jsem si 2 kafe a luštil jsem si na přednášce osmisměrku. Vyluštil jsem ji.

A pak jsem si na večeři dělal jablka. Vymyslel jsem takový zlepšovák, který už někdo evidentně vymyslel přede mnou. Tak já jsem to posunul dál, to jsem chtěl říct.

Možná ten vynález taky znáte. Je to takové kulaté a nožaté a když s tím správně zatlačíte na jablko, tak vám to vydělá jádřinec a zároveň to udělá 10 měsíčků jablečných. Tak to je to něco, co vymyslel někdo přede mnou.

Já jsem to posunul dále. Během užívání tohoto předmětu v minulosti jsem totiž narazil na tři problémy:

  1. Pokud máte velké a tvrdé jablko (což já teda mám), musíte mít docela sílu, abyste to správně použili.
  2. Pokud máte velké a tvrdé jablko (což já teda mám), máte problém v manévrování s tím cajkem. Jablka jsou totiž často křivorostky a tak se stane, že předmět užijete až k podložce, ale kus jádřince vám v jabku (v některém měsíčku) zůstane, protože je prostě křivo narostlý.
  3. Pokud máte velké a tvrdé jablko (což já teda mám), jsou ty měsíčky moc velké a ne jednohubaté. Což mi vadí.
No zatím jsem to řešil tak, že jsem to prostě nakrájel ručně normálním nožem. Sice jsem se obvykle pořezal, ale měl jsem kusy jablka akorát do pusy a ještě bez jádrostředu. No dneska jsem si řekl, že teda ten cizí vynález zkusím vylepšit. A tak jsem všechny body nepříjemnosti elimonoval:
  1. Rozřízl jsem jablko před užitím předmětu na jablko. Napůl. Jakože na hvězdičku. Jablko pak nebylo tak velké a šlo to snadno rozdělit tím předmětem.
  2. Rozřízl jsem jablko před užitím předmětu na jablko. Napůl. Jakože na hvězdičku. Daleko lépe byl vidět jádřinec, takže jsem ho celý odstranil správně.
  3. Rozřízl jsem jablko před užitím předmětu na jablko. Napůl. Jakože na hvězdičku. Měsíčky byly tedy poloviční a dobře se jedly. I když mohly být trochu menší, ale tak co už.
No a jednou jsem to krájel a nechal jsem pod tím palec. Takže jsem si z něj odstranil docela velký kus kůže.

Dnešní klidodárnost je Novikov.

Shrnul bych to tak, že s nožem to trvá déle, ale zase jsou ty kousky přesně tak velké, jak chci a zranění se hojí daleko lépe, méně krvácí a bolí. S krájítkem na jablka to mám rychleji, ale zranění je velmi bolestivé a vypadá to, jak kdybych zrovna menstruoval palcem. A stejně jsou kusy jablek moc velké.

Žádné komentáře:

Okomentovat