8. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #314

Dneska jsem dal tomu krájítku na jablka druhou šanci. Rozřízlo mi i druhý palec. Vlastně si myslím, že jsem ho minule nepřestal používat proto, že to tak nekomfortně krájelo jabka, ale proto, že jsem se s tím furt řezal. No každopádně už jsem to odložil do šuplíka a na každém palci mám náplast s kočičkou.

Taky jsem dneska donesl dom asi 6 sešitů s křížofkama, protože je měli v Albrechtu a já si myslím, že je to super klidodárné, když sedíte na balkoně s kafem a luštíte si křížofky. Ale křížofky jsem už jako klidodárnost měl a tak bude ta dnešní hodně zakuklená.

Ale to nevadí, protože si tam zase můžete domyslet něco svého.

Dnešní klidodárnost je, když zjistíte, že někdo dělá věci, které děláte taky, ale nikdy byste to nikomu neřekli.

Žádné komentáře:

Okomentovat