18. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #324

Dneska jsem začal den tím, že jsem se hrozně smál. Bylo by to dobré, kdybych ale nebyl venku a nechtělo se mi hrozně čůrat. A pak jsem hned nastoupil do autobusu. A pak jsem hned jel do práce. Bylo to hodně zlé. Nakonec jsem se ale na ten hajzlík dostal a vše bylo v pořádku. Klidodárné bylo jednak to, že už se mi tak moc nechtělo a druhak to, že jsem byl v teple. Ale to nemůže být dnešní klidodárnost, protože už i já vím, že nikdo nemá rád věci o vyměšování. Nebo že se to tak obecně dělá, že se to nemá rádo. A já jsem serijóza, takže vám povim ještě něco jiného.

Jelikož mi to ranní přišlo tak klidodárné, že jsem se rozhodl, že si to cestou z práce zopakuju. Dal jsem si před odchodem kafe a čaj. A ještě jsem si ve vestybul koupil velké kofí tu gou. Hodil jsem do toho automatu obnos a ono mi to udělalo kafe. No vytáhnu to ven a spíš to vypadalo jak hodně slabý citrónový čaj. Ale tak řekl jsem si, že to nebudu zkoumat a když to bude čaj, tak vypiju i čaj. Líbil se mi ten taj, který to opřádal.

No šel jsem směrem na šalinu, páč jsem byl dneska zase ekologický a hřál jsem se o ten kelímek. Až to trochu ochladlo, tak jsem se zkusil napít. Nebyl to žádnej čaj, asi jim prostě v kafematu došlo kafe a tak jsem dostal jen výcuc z trubek a horkou vodu. Chutnalo to šedě a fakt jsem to nepil. Hodil jsem to do koša. Nicméně se mi to stejně povedlo. Ta dvojitá klidodárnost z rána.

Dnešní klidodárnost je, když si za den zopakujete jednu klidodárnost dvakrát.

Žádné komentáře:

Okomentovat