21. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #327

Dneska jsem měl připravenou taky úplně jinou klidodárnost. Tu, co napíšu dneska, jsem si chtěl nechat na předposledy, ale okolnosti mě tak nějak donutily. Tu klidodárnost z dneška posunu na zítra. A takhle už to jde docela dlouho, takže si vlastně nejsem jistý, co budu dělat, až tahle třistašedesátpjetka teda skončí.

Zpět k věci. Já jsem tu dřív měl komentáře zakázané a pak jsem je povolil. Furt se jich trochu bojím, protože nemám rád, když na mě lidi křičí a říkají mi, že jsem divný nebo že jsem namyšlené mužské semeno. No a když ty komenty dovolím, tak mám obavy, že mi tu lidi budou psát nehezké věci, že kterých budu smutný, protože se budu bát toho, že ty lidi pak na ulici potkám a oni mi ublíží. Což je samozřejmě zcela mimo. Ale já si myslím, že lidi jsou divní, protože žiju sám se sebou /tedy nemyslím si, že jsem takovej celebrit, že by na mě měl někdo útočit/. Jsem prostě postižen. Jinak musím samože říct, jak moc jsem ke kritice imuňí a že vůbec pak nebrečím do polštáře a tak.

No a tak jsem ale nějak nakonec došel k zázvoru, že ty komenty povolím. A ono se nic hrozného nestalo. Nikdo mě na ulici nezmlátil. Dokonce mi tu ani nikdo nenadával.

No a tak si myslím, že dozrál čas, abych vám za ty komenty poděkoval. Já jsem z nich vždy tak hrozně šťastný, ale nejsem schopen na ně odpovídat, protože nevím, co bych na ně měl říct, protože srdeční tetelení se nějak slovy přeposlat nedá. Ale samože je čtu a dělám si jich hluboké vážení. A jsem taky rád, že si někdo klidodárnosti čte (furt, každý den, občas, jednou, to je buřt) a shledává je nějakým způsobem zábavnými.

Dnešní klidodárnost jste vy, moji čtenáři. A nebo taky milé komentáře.

3 komentáře:

  1. Aby toto človek neokomentoval, to by bol hriech :D

    OdpovědětVymazat
  2. mam te rad a shledavam te zabavnym :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já doufám (=dělám doufání), že až třistašedesátpětka skončí, tak bude následovat nějaká jiná vtipnost! Nebo klidodárnost. I třeba nepravidelná! Neboť se to moc hezky čte.

    OdpovědětVymazat