22. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #328

Dneska se mi zase stala další věc, takže tu klidodárnost z minula musím zase posunout. Ale tak to nevadí.

Vzpomínáte, jak jsem psal, že za mnou do Krna přijede na návštěvu maminka? Vlastně si ani vzpomínat nemusíte, protože to není vůbec důležité. No ale jak tu byla, tak si sem dala do opravny svoje brejle, protože jí v nich ruplo sklo, aniž by ho nějak rozsedla. Což taky není podstatné. Podstatné je to, že jsem šel dneska ty brejle vyzvednout.

No a tak tam dojdu a paní za pokladnou hned ví, kdo jsem a proč jsem přišel. Zajímavé bylo i to, že si mě pamatovala i když jsem tam s maminkou ty brejle na tu reklamaci nesl. No každopádně reklamaci uznali a já jsem měl ty brejle vyzvednout.

No ale protože je to moje maminka, tak se mnou má i nějaké společné rysy. Například mi na ty brejle nedala žádné pouzdro. Což je samozřejmě zlé, protože jak paní za pokladnou poznamenala "vrtaný brejle nemůžete dát jen tak do kabelky". A tak jsem se tam chvíli kroutil a nevěděl jsem, co mám jako dělat. No pak mě osvítilo a řekl jsem, že teda nějaké pouzdro zakoupím, protože aspoň "budu mít nějakej prézent pod smrk". No pak mě napadlo, že bych se nemusel vyjadřovat takhle, protože to vypadá hrozně buransky.

No paní za pokladnou to ale vzala v cajku a jakože teda jo, že mi ukáže pouzdra. Ukázala na vytrýnu, kde maj pouzdra. No měli tam samá babkovská, co se mi ani trochu nelíbila. Říkal jsem si, že s takovým děsem bych fakt nepochodil a rozhodně jsem za to nechtěl vydávat peníze. Přece když už musím koupit pouzdro, tak to musí být se vší parádou a né jenom tak cosi přenosného.

A tak řikám: "A nějaké dětské nemáte?" a paní pokladní-očařová řiká, že mají jen jedno a táhne mě k jiné vytrýně. A vytahuje to jedno. Je červené a jsou na něm sloni (můžu to tady napsat, protože to nakonec nebude žádnej prézent pod smrk). Paní pokladní řiká, že se tam ty brejle možná nevlezou, ale že to vyzkouší. Pomalu tam brejle vkládá a pasujou tam. Tak jo. Říkám, že jo. Je mi jasné, že tohle prostě musím koupit. Nemám ani šajna, kolik to bude koštovat, ale jsem si jistý, že přesně tohle moje maminka potřebuje. Navíc maj sloni choboty nahoru, takže je to ještě lepší.

Paní pokladní řiká, že padesátdevět korun. Já se dívím, že tak děsně málo, páč pouzdro je fakt krásné a jsem v dojmech, že pjetikilo to spravit nemůže. Že mají 40 % slevy na pouzdra. Tak řikám, že cajk.

Dnešní klidodárnost je, když potkáte schovanou slevu.

Žádné komentáře:

Okomentovat