27. listopadu 2013

Každodenní klidodárnost #333

Mi přijde hrozně dobré, že v Makru vždycky potkám někoho, kdo je ochotný si se mnou povídat. Dneska jsem třeba přímo v šopu uviděl paní, co stála za stolečkem, na kterém byly vyrovnané role. Začal jsem křičet, že je to zkouška toaletního papíru. No pak to i mi přišlo divné, tak jsem řekl, že to jistě budou kuchyňské utěrky, protože lidi na zkoušku toaleťáku přímo v obchodě ještě nejsou dostatečně připravení.

No paní za stolečkem mě slyšela a brala to jako vhodný začátek hovoru. A fakt to byl toaleťák. S potiskem a vůní perníčků. Docela se mi to líbilo, ale chtěl jsem to vyzkoušet. To nešlo (jak jsem říkal, žalostná nepřipravenost). Tak jsem to chtěl aspoň očuchat a osahat. Tak na to taky nebyli ready. Ale paní hledala a našla jedno balení toho toaleťáku, které bylo trochu otevřené. Dala mi čuchnout. Nic moc. V tu ranu jsem věděl, že to nepotřebuju.

Nevěděl jsem, jak se mám vymluvit, že to nechci, protože ta paní byla milá. Naštěstí na obale toho toaleťáku byla veverka, která se mi ani trochu nelíbila. Tak jsem to té paní řekl. Že perníčky jsou super, ale veverka ne. A ona se tomu divila. Že prý podle ní veverka cajk. Podle mě ne. Řekl jsem jí, že obecně mám zviřátka moc rád, ale na toaleťáku ne. Že jsem jednou naletěl a koupil jsem si nějaký s jehňátky a měl jsem hrozný problém se s tím utírat. Že ten klasický s kytkama nebo nějakým ornamentálním potiskem je daleko lepší. Ale že jako dobré jinak. A šel jsem do háje, protože jsem vlastně tu pasáž ohledně používání jehňat popsal trochu naturálněji. A tak jsem raděj šel.

No a ještě tam měli jablka, co byla o polovinu levnější, než když jsem je kupoval minule. Byl jsem z toho tak našen, že mám asi 6 kg jablek. Úžasné. A ještě jsem koupil zásoby svíček na Vánoce.

Dnešní klidodárnost je toaletní papír, který vyhovuje vašim etickým kodexům.

Žádné komentáře:

Okomentovat