1. prosince 2013

Každodenní klidodárnost #337

Chtěl jsem napsat, že je dnešní klidodárnost had, ale žádného zatím nemám a tak to nemůžu vědět. V tom případě by dnešní klidodárnost mohlo být snění o hadovi, ale tak to by pak mohla být každý den klidodárnost, která by pojednávala o snění o něčem. A to by podle mě neplatilo.

Takže to bude jinak. Máte doma nějaké kytky? Třeba já osobně jsem takový ten kytkový antitalent. Už jsem tu o tom pojednával (klidodárnost o tom, jak jsem je šel zalejt na balkon a šel jsem tam nahý, protože jsem se zapomněl oblíct). Ale to šlo o jejich zalejvání. Dneska jsem se dostal do úplně nové dimenze a proto o tom musím pojednat ještě jednou.

Dnešní klidodárnost je totiž přesazování květin. To zalejvání je oproti tomu jen takový lehký čajík, protože na tom zalejvání se oproti přesazování zas tak moc pokazit nedá. A taky z toho není moc bordelu a vůbec. Při přesazování květin jste jako metachirurg. Musíte jim odhlínit kořeny a udělat na ně kutloch v dalším květináči. Je to prostě fuška, ale výsledek stojí za to. A jako zlatý hřeb můžete dát kytce jméno, napsat ho na post-itový papírek a nalepit jí ho na květináč. Zde kytka narazí. Když si nalepíte svoje jméno na dveře svého brlohu, jistě si tento výtvor můžete pak přečíst. U kytky to tak není. A přesně proto ten papírek sám vždy odpadne a vy ho musíte dát vedle kytky, aby si na to taky viděla.

2 komentáře:

  1. Mal som hada ... VEĽMI klidodárne, keď sa hadí vo vlasoch :) odporúčam vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  2. ... posílám srdeční teletení ...

    OdpovědětVymazat