22. června 2015

Každodenní číslonoska #175

Dneska jsem měl takový normální pracovní den. Šel jsem ráno do práce v žabkách, protože už je léto. Já už jsem tu o tom možná i mluvil. Že se neumím oblíct a vezmu si na sebe to, co je podle mě vhodné pro dané roční období. No dneska to bylo taky tak. Vzal jsem si kraťasy a šortky. Lidi kolem mě měli ráno dokonce bundy. A mi přitom nebyla zima. Myslím, že jim spíš muselo být hrozný vedro.

Je fakt, že k těm žabkám bylo pár poznámek i v práci. Ale to bylo spíš proto, že tak jako super škrvžou, takže už nejsem agent. Byl jsem si dělat kafe a zmáčkl jsem blbej čudlík a udělal jsem si ho moc. Teda kafe je stejně, ale vyrobí se vám s větším množstvím vody, takže je ho objemově víc. No a mám takovej malej ekspresovej hrnek. Né úplně na pikolo, jež neexistuje, ale prostě malej.

No a tak jsem si do toho načepoval asi tak lungo a něco navíc. No a jak jsem si to nesl ke stolku, tak jsem samože šel jak počůraný, protože jsem se bál, že si to vyleju, protože se to do toho hrnku vlezlo úplně těsně po pokraj. Díky tomu si kdekdo myslel, že mi jako vadí to škrvzání a snažím se to umenšit. No nebyla to pravda, to škrvzání s náma bude až do podzimka.

A pak jsem došel dom a Evís mi večer povidá, že dokoupil halzelpapír. Evís naschvál říká hajzelpapír, protože ví, že to mám rád a přijde mi to veselé. No a že se mám jít podívat, jak to tam naskládal. Bylo mi jasný, že je to jen nějaká zástěrka a tak jsem hned běžel. No nic divnýho v tý skříni nebylo. Asi jen 4 a půl balíku hajzelpapíru. A Evís na mě volá, ať se podívám pořádně. A já teda jden vytáhnu a řikám "heřmánek", páč je na tom vyobrazena ta kytka. A Evís řiká, že to není ono. Tak vytáhnu další a řvu "pjůr vajt" a Evís řiká, že to není ono. Tak vytáhnu další a řvu "heřmánek" a Evís řiká, že to není ono. A tak vytáhnu ten poslední a začnu se strašně smát.



Dnešní číslovka je 17.

Žádné komentáře:

Okomentovat