1. července 2015

Každodenní číslonoska #184

Dneska jsem měl takový normální den, který byl vlastně docela veselý a uvolněný. Dost mě vzpružilo to, že jsem si pustil klimu. Klimu mám moc rád, je to fakt dobrá a chytrá věc. Taky bylo dneska venku docela vedro a svítilo Slunko, takže jsem se zase přiopálil, když jsem šel pak večer běhat.

Přišel jsem na další užitečnou věc, kterou běhání přináší. Je to opálení. Bez běhání byl měl barvu jako čerstvý sýr. Díky běhu mám dokonce už barvu jako drobet okoralý čerstvý sýr. A to je podle mě dost dobrý.

Taky už jsem vyřešil tu kadeřnici. To už bylo teda včera ale. Jsem na sebe hrozně hrdej, protože mi to fakt sluší a vypadám prostě dobře. Vyfotil bych vám to, ale zrovna jsem se okoupal po tom běhu, takže to mám celé mokré a není vidět, jak je to fešný. A taky se mi to moc fotit nechce, poslední dobou se fotím až moc.

No dobrý, vykecal jsem se.

Čistě pro sebe si tu uvedu nápad o kávovaru a barevnejch housenkách, protože se mi to ještě může hodit.

Dnešní číslovka je 8.

Žádné komentáře:

Okomentovat