5. července 2015

Každodenní číslonoska #188

Dneska mám úplně super den. Zcela se to vyrovnalo. On teda ještě není u konce, ale chci si to napsat už teď, protože chceme jít ještě ven a pak už bych mohl být tak unavenej (a hlavně by mohlo být tak pozdě), že bych to musel odfláknout. Zase. A to nechci. Víte, jak se mi obvykle pozdě večer nechce moc povídat? Tak toho se bojím.

Ráno jsme jely s maminkou do města, protože jsem jí chtěl ukázat nějaké Krněnské krásy, které jinde ve městech moc nemají. Takže jakože třeba draka, protože to mi přijde dost krněnské. Hodiny už viděla a hlavně hodiny jsou normální, nic veselýho nebo zajímavýho. No ale popořadě. Prvně jsme začali v denisovosadstvu tím, že jsem ukázal Mamuta, jakožto kultovní lokál. Dovnitř jsme samože nešly.

Pak jsme se z vyhlídky dívaly na to, že některé šaliny vypadají jako skalpované. Super bylo, že nikde nikdo nebyl. Nevím, jestli to bylo nedělí nebo svátkem. Ale bylo to dobrý. Jenom opilci a feťáci spali na lavičkách, ale to mi moc nevadilo, protože spali a nikde se nemotali a nedělali hluky.

No tak jsme se pomotaly po Petrově a měly jsme štěstí, protože v katedrále zrovna mešovali. Tak jsme se postavily dozadu a chvíli jsme nakukovaly, jak se to dělá jinde. Taky tam mají ta digitální číslíčka se zpíváním. Díky tomu jsem poznal, že u maminky doma nemáme vůbec zaostalej kostel. Tenhle je jenom větší, ale má míň laviček. A víc zpovědnic.

A pak jsme šly hledat čůrání. Pomotaly jsme se kolem opilců v parku a našly prodejnu toalet. Šest korun, nechutné hajzlíky. Co už. A pak jsem šel hledat toho draka. Maminka ho samože nehledala, ta šla jenom za mnou. Dal jsem to bez ztráty hvězdičky. A pak jsme šly na jídlo a pak na kafe. A pak jsme šly zpět ke katedrále, páč tam mají klenotnicu a vyhlídku.

Moje maminka je fakt hustá, protože na tu vyhlídku normálně vylezla a ani jednou neupadla. Já teda taky ne, ale to není žádný podiv, neb jsem po mamince. A pak jsme šly do Vaňkule, kde jsem vymyslel nový způsob ježdění na schodech. Děláte, že jste baletka nebo retardovaná baletka a zaujmete nějakou pózu, kterou považujete za baletní. Dost pomáhá, když máte vysoko nad sebou jednu ruku a jednu nohu máte nějak proplou v luftě. Pak tak stojíte a nehýbete se až do chvíle, kdy dojedete do cíle. Ve skupinách je možno skládat živé obrazy, nejlépe z Bajadéry či Coppélie.

Celkem jsem za dnešek ochutnal 3 různé zmrzliny. Není mi z toho špatně. Ani nevím, jestli chci ještě cestou na ten večerní výlet nějakého zmrzlináře potkat.

Obešly jsme hodně obchodů a nic jsme si nekoupily. Krom losů, na které jsme udělaly vyhrávání.

Opálil jsem se. A jdem být sportovní.

Dnešní číslovka je 4, protože je to výherní číslo (a taky je to křeslo pro hosta, protože jsem to donutil říct maminku!).

Žádné komentáře:

Okomentovat