7. července 2015

Každodenní číslonoska #190

Dneska jsem měl asi hodně dobrý den. Byl jsem teda hodně zamyšlenej a díky tomu takovej trochu nasmutnělej, ale tak jako pozitivně nasmutnělej. Jestli to znáte. V práci to bylo super, protože byla celej den puštěná klima. To mám rád, protože nemám rád, když je mi teplo a musím přemýšlet. Mám rád, když je mi chladno. Chladno je nejlepší počasí. Aladin říká, že od zítřka se to začně brutálně kazit a bude dost hnusno. Denní maxima třeba jen 19°. No nechám se překvapit, ale vlastně se na to těším, protože zmokání je příjemný děj.

Taky jsem si na dnešek uvařil bulgur. Myslel jsem si, že je to želatina, ale pak mi došlo, že to je vlastně agar! Bulgur je něco jako pšenice. Nebo to možná dokonce je pšenice, jenom nějak divně rozlámaná nebo nevim. Tak něco. Četl jsem, že to chutná líp než kuskus. Nevím moc jak to chutná, protože jsem do toho dal asi až moc česneku. Takže bych asi řekl, že to chutná jako česnek.

Někdo mi začal kouřit pod oknem. Asi zas pan Doutníčkář. Pan Doutníčkář je takový zajímavý člověk, kterého odhaduji na 20 až 30 let. Viděl jsem ho ale jenom jednou, když byl schovaný vedle ve vchodě a doutníkoval.

Celá etuda s ním začala tak, že jsme někdy v březnu měli furt otevřené okno z chodby. A našli jsme tam doutník. Zpolavykouřený. No zahodil jsem to do odpadků. Druhej den tam bylo zas otevřeno a zas doutník. No zahodil jsem ho. Třetí den se to opakovalo a pak už si Doutníkář asi řekl, že se na to může vykašlat a začal chodit do druhého vchodu, kde jsem ho taky jednou zahlídl. A předevčírem jsem zas našel půl doutníku na příchodových schodech. Doutníkář je prostě další postava tohoto domu, asi jako Muž s kachnou a Fešná barbie. Pes, co byl jako pan Burns, už bohužel umřel, no. Ale zase jsme dostali právě Doutníkáře. Je to taková smutná postava, protože evidentně nemůže kouřit u sebe doma a ještě musí mít jeden doutníček minimálně na dvakrát. Ale o tom jsem mluvit nechtěl.

Chtěl jsem říct, že jsem si ještě koupil do zásoby červenou čočku. Chtěl jsem si koupit mungo, protože moje maminka někdy o nablblencích říká, že jsou munga. Mi to teda taky někdy říká, když jsem nablblý. A tak jsem to chtěl sníst, ale musí se to 12 hodin máčet a tak už to jíst nechcu. Chci jídla, co jsou hned. Už chápu, proč mungo. To červená čočka je hned. Teda snad bude hned. Až dojím ten bulgur. Bulgur mi zní jako z Harryho Pottera, takže k němu mám docela pozitivní vztah, i když to chutná buďto nijak nebo jako česnek.

No a pak jsem šel z posilky do Vaňkovky, abych si tam teda koupil tu červenou čočku a zase jsem potkal hodně lidí, co měli Bubbleology. Skoro jsem tam zašel, ale pak jsem si řekl, že stovku za rozvařený granule fakt nechci dát.

Dnešní číslovka je 41.

Žádné komentáře:

Okomentovat